söndag 3 juli 2011

Ryggont

Har haft problem med ryggont egentligen i flera månader. Men senaste veckan har varit på gränsen till outhärdlig. Tar så måmnga ipren jag får och har värmekudde på ryggen varenda kväll. Misstänker Ischias. Ska ringa VC imorgon för detta håller inte.

Jobbar denna veckan mån-fre men bara tre-timmars pass. Ganska ok. Förekommer dock många mindre bra moment för ryggen så vi får se vad jag pallar. Ingen tackar mig för att jag pajjar min rygg och förstör hela sommaren.

Nån med erfarenhet av ischias eller ryggproblem/smärta? Vad kan man göra?

Det gör ont i ryggslutet, ner i skinkan samt höften och speciellt på höger sida. Skärande smärta, diffus, molande som ibland hugger till som man tappar andan...

1 kommentar:

nenna sa...

Det låter som Ischias, iaf så som jag fått det förklarat för mig. Tror att det bland annat är för ischiasen som hon har Pronaxen hemma.

Hoppas du får hjälp på VC!