torsdag 16 juni 2011

Trött på tröttheten

Men gud vad less jag är på att vara så trött hela tiden. Jag tror jag skulle kunna sova som en tonåring fram till middagen...what's wrong? först trodde jag det var att det blev en sån stor omställning att komma hem från srf samt att man levt rätt hårt där. Men nu har det gått så pass många dagar så, nej. Kanske ska prova att äta lite järntabletter? Detta påminner nämligen om tröttheten jag känt när jag varit gravid (vilket jag 100 % säkert inte är nu) Eller så är det för att jag är nedstämd över vissa saker i livet som inte går riktigt som jag vill. (jobb, boende, ekonomi...)
Hur som helst är det sjukt jobbigt. Idag sov jag till 10.30. Johan lämnade på dagis innan jobbet. Ska försöka få så mycket städning som möjligt gjort hemma innan kl 14 då jag hämtar barnen.
Sen ska vi åka till nära vänner i Smedby och umgås. Hoppas på en mysig och lugn eftermiddag.

Tidigt imorgon bitti far vi till Skåne för en liten hotellweekend hela familjen, ska bli sjukt nice. Ska träffa barnens lilla kusin och Johans bror och hans fru (tillika Pontus gudföräldrar), umgås, ha det mysigt, strosa runt på stan i både Malmö & Lund är tanken. Får se vad som faller oss in. Två dagars hotellfrukost är ju något att se fram emot bara det!

Nähä, lite mer kaffe, sen klä på mig och börja plocka ordning i infernot. Dammsuga...torka golv...jippi.

Inga kommentarer: