söndag 23 maj 2010

Hello Sunshine

Som balsam för själen, denna ljuvliga sol. Har haft bloggtorka ett tag nu. Dels vädret som jag inte vill missa en sekund av, dels ingen lust. Glömmer köpa batterier till kameran hela tiden så bilddagbokstorkan beror på det, ni som följer oss där också. Idag ska min underbara vän Maria fota mig, johan och barnen. Ska bli roligt! Sen blir det repning med mitt älskade Oblivion ikväll också. Vi skriver nytt material som aldrig förr så ikväll ska ytterligare en ny låt repas in. :) Pontus är med Farmor och Farfar på Öland idag och ska ha picknick och plocka gullvivor. Kul för honom. Johan spelar paintball (hans nya passion haha) och jag och Malvis har precis ätit en sen frukost. Ska väl plocka lite hemma och hoppas på lite sol på baksidan så jag kan fortsätta solbrännan där jag slutade igår :D Sen när älsklingarna kommer hem ska vi bli fotosnygga och bege oss ut i naturen och posera! Ha en härlig dag!

Inga kommentarer: