onsdag 12 maj 2010

Frisyren!

Som dom flesta som känner mig vet så brukar jag inte anstränga mig märkbart när det gäller mitt hår. Jag har typ trollsvall som bara hänger där med oregerliga lockar om jag inte får för mig att platta det lite eller slänga upp det i något halvtrasigt hårband... haha. (vad dramatiskt det blev) Tänkte gå till frisören inom en snar framtid och fixa till det. Vill ändå har mycket längd kvar när det är dags för Bröllop! Just nu räcker det fan nästan till rumpan om jag plattar det...men ack så slitet, så någon decimeter ryker nog! Men nu till det väsentliga. Håruppsättning till Bröllopet. Jag behöver inspiration! Vill ha närapå utsläpt men ändå inte. Inga strama, präktiga uppsättningar. Har funderat på Tiara men vet inte om jag kan ta mig själv på allvar i det :P Rock By Sweden tiaran går på 2000:- och det är för dyrt känner jag, även om den är stencool. Några fräcka hårnålar kanske? Inga vita pärlor dock!

Vad tycker ni? Kan något i denna stilen funka? Give me inspiration!

1 kommentar:

Sofie sa...

Sitsnyggt och kan verkligen tänka mig dig i den frisyren. Kanske ett svart diadem med lite strass skulle va coolt till om du inte vill ha tiara eller som på bilden. Hur ser klänningen ut nu igen? Är inte alls avundssjuk på dig förresten...;)