torsdag 12 februari 2009

Längtar efter våren

Usch, idag är jag seg. Somnade rätt sent och Pontus skulle bestämt upp 7.30 i morse fast att han också somnade rätt sent igår. Det resulterade i att han sover nu istället. Det är väl nu jag borde passa på att plocka i diskmaskinen och torka golven och sånt som är knöligt när han är vaken. Men jag hamande här framför datorn istället hehe. Jag har släppt lite på min pedantiska läggning senaste tiden. Delvis för att vi blivit 1000 gånger bättre på att dela upp det där sen jag också började jobba men även för att jag är så trött på't. Städa, städa, städa.... orka? Nej, usch det är nog årstiden. Gött att det kom lite snö igen och lyser upp i mörkret. Jag tror faktiskt att februari är den träligaste månaden på året...Mars är väl inte skitkul heller. I April kommer den ljuvliga våren! Jag längtar!

Inga kommentarer: