tisdag 10 februari 2009

Gött Flow

Idag är jag liksom i fas. Jag är lugn, inte upstressad över något speciellt och känner mig liksom harmonisk. Det är väldigt skönt. Har varit lättirriterad, trött och orolig mest hela tiden innan tycker jag... Tror att mitt nyfunna lugn har att göra med att jag dels accepterat att jag har börjat jobba igen och har vant mig vid att vara på olika ställen hela tiden. Och dels att Pontus trivs så bra på sitt dagis och att allt går så bra där. Vi har liksom fått in lite rutiner i vardagen och det ger liksom ett skönt flow. Dagisavlastnigen har även gett massor av mer energi och har gjort att vi är pigga och glada föräldrar här hemma! Pontus sover jättebra nu med, tror han behöver stimulansen och intrycken från dagis, då somnar han så gott på kvällen. Man behöver knappast natta honom längre. Han dricker sin välling kring 18.30-19.00 och somnar nästan alltid helt själv efter det i sin säng. Jag är stolt! Underbart att få skriva såhär positiva saker. Kärlek till mina fina!

Inga kommentarer: