måndag 20 december 2010

Hej Tomte gubbar...

Bara fem minuter till... ;) Ska snart ställa mig och göra pirogfyllning. Maken kommer hem på lunch idag. Jag ville underlätta hans dag på jobbet i denna julrusch som råder därborta på Gröna Skylten...så han får komma hem och äta lite goda piroger med sallad med oss. Mysigt. Har inte hunnit med bloggen på ett tag. Mycket julpyssel, tyvärr en del stress och måsten, jobbat två helger på raken, fått ett litet sammanbrott då jag upptäckte att jag liksom är lite slutkörd...liiite bättre med Malvas sömn men långt ifrån okej. Hon somnar bra på kvällarna nu i alla fall och det är jag evigt tacksam för :) Men nu idag kände jag mig lite piggare än vanligt så då blir det en god lunch till maken, visst är jag snäll ;) Ska lägga upp bilder på allt julpyssel och myspys vi ägnat oss åt senaste tiden, en annan dag ;)

1 kommentar:

DeadUntilDark sa...

Kom på en olja jag testade till Devin då han var liten, som skulle lindra sömnbesvären. Omega3. Och jag upplevde att den faktiskt gjorde det. Den är dyr. Tror den kostade 200 kr flaskan. Men om det funkar på Malva så kanske det kan vara vär det!?
http://deaduntildark.blogspot.com/2008/10/eyeq.html