torsdag 29 juli 2010

1 månad kvar

Idag är jag så dödens trött. Jobbat mycket och sovit lite. Mr P är inne i sin värsta trotsperiod hittills och Malva kryper snabbare än blixten och gör bus. Haha, fullt ös, minst sagt. Har 4 veckor kvar att jobba sedan är det åter till föräldraledigheten. Det är på pricken 1 månad kvar till jag blir Fru Lilja idag också! Gissa om jag längtar! Många bitar i planeringen har fallit på plats i dagarna och jag har knäckt några kreativitetsnötter till bland annat dukningen :) Vikten har stått lite still nu igen. Pendlar lite mellan 56-57 kg och jag ska i alla fall landa på 52 innan jag är nöjd! Får nog bli ett race till med pulverdiet. Loosade ju 4 kg förra racet och hela 10 cm i midjemåttet. Men ikväll blir det Tacos och mys med familjen. Är ledig imorgon, skönt. Skulle haft ledig helg men går in och tar Lördagen åt en tjej som skulle på sin kompis bröllop. Hon jobbar åt mig helgen innan mitt bröllop i gengäld. Sen jobbar jag nästa helg också men jag har ju igen det sen. Jag saknar det varma vädret! Nu när jag klivit ner i tid på jobbet kunde det väl vara liiiiite sol! Please?

2 kommentarer:

polly sa...

ska bli såååå kul o gå på ert bröllop!!!!!!!!

nenna sa...

Tips till dukningen..

Bläddra lite längre fram, finns en jättehäftig dukning där det är strött med snad/salt/nått glittrigt och svarta fjärilar o små svarta blommor inpillade.

http://www.styleroom.se/inspiration/dukning