måndag 20 oktober 2008

En Lugn kväll ;)




En lugn kväll ikväll hemma hos familjen Lilja/Olsson. Pontus har rivit ut alla sina leksaker men vill ändå hellre leka med laptop, tv kontroller samt riva ut alla dvd:er och tugga på dem. Bredbandsbolaget har helt plötsligt stängt av alla våra kanaler utan att ha en blekaste aning om varför men efter ca 10 min i telefonkö så lovar dem att vi ska kunna se på TV igen om ungefär 15 min...hihi. I just love it ;)


Mamma & co kommer snart förbi och lämnar lite shiet som vi glömde i helgen när vi var i Mönsterås och hängde, bl.a annat en träback som jag fått som jag tänker slänga lite färg på som kommer passa ypperligt för lite diverse Pontus prylar. Får lägga upp en bild sen :)
I like to pyssla you see.

Så imorgon ska jag fixa en pensel och öppna en färgburk, sen bli're livat värre :)
Johan är ledig imorgon så då ska vi väl försöka hitta på nå skojsigt också.
Inget avancerat men en kopp fika på stan och lite sådär kanske. :) Kika på lite julklappar med kanske, det närmar sig :)
Ska till ullared med mamms & syster den 30 Oktober. Tänkte köpa lite vinterkläder till mini. Kan kanske hitta ngn julklapp där med. Det finns ju BRIO, Rockstar baby osv där borta fast till lite billigare penning. Walking baby kläderna är helt okej också men annars är det rätt mycket smäck och krimskrams haha. Men det ska bli gött att komma iväg lite på egen hand i alla fall...




Inga kommentarer: