lördag 28 juni 2008

Waves of insomnia

Somnade kl 06.00 imorse och vaknade 10.00. Är trött som fan, såklart.
Ingen speciell orsak. That's just me.
Vet en annan person som har precis samma "åkomma".
(Sänder ut ett varmt You are not alone till dig! Du vet vem du är I think...)
Denna grubbliga och analytiska läggning man har är fan både på gott och ont alltså.
Att man aldrig lär sig att bara släppa taget... *suck*

Well, well... life goes on.
Är lite svengelsk idag.
Vi ska grilla med Marcus Och Noelle idag (Noelle är från usa) så det är bara att börja värma upp.
Min engelska är lite ringrostisch. Hehe.
Innan dess ska jag åka och hämta min fina fina fiiiiiina klänning som jag ska ha på ett brölopp I November.
Pontus gudföräldrar som ska gifta sig :)
Ja Ja, kanske lite tidigt att köpa klänning till det men jag tokgillar den och tror knappast jag kommer hitta någon mer som är så jäkla perfekt!

Nu ska jag dricka typ 18 koppar kaffe elller något.
Peace Out.

2 kommentarer:

DeadUntilDark sa...

Jag kände mig träffad iaf, vet precis vad du menar! ;)
När man inte kunnat sova sådär så brukar jag tänka "men jag ska försöka lägga mig tidigare ikväll istället för då är jag nog trött eftersom jag inte kunnat sova.." Men ELLER HUR! När kvällen kommer så är man ju lika pigg igen, eller pigg och pigg.. Hjärnan går på högvarv iaf. I 120 typ!
Nu har jag ju tur som får sova lite extra på helgen eftersom Pär tar Dev på morgonen då. Så idag klev jag upp kl 11. Woho! ;) Det gör hela veckan kan jag säga. Då orkar man med Devins vakna tider på nätterna med. Man har helgen att se fram emot ;)

Emelie Lilja sa...

Ja, det var ju såklart dig jag menade ;) Vi har ju rädslan för mörker gemensamt också. den är ingen höjdare heller...jäkla piss ju!
Men skönt med avlastningen när bägge är hemma och man kan få sova. I morse låg vi hela familjen i sängen halva förmiddagen och halvsov och kikade på film hihi.