torsdag 26 juni 2008

Blend it baby!

Har haft en tuff natt med en ledsen bebis. Ännu fler tänder på gång gissar jag. Andra natten i rad som han vaknat och varit helt förtvivlad upprepade gånger. Som tur är tar det inte så lång tid innan han somnar om igen. Men i morse var jag långt ifrån pigg. Sen märker jag till min stora förskräckelse att det inte finns något som ens liknar frukost hemma. Så jag ringer min vän Anna och säger att vi får ta vår planerade fika lite tidigare och på stan dessutom. Så Jag, Pontus och Anna styr kosan mot skafferiet där vi intar varsin utsökt tonfiskbaguett, yum!

Sen går vi på stan en sväng. Johan möter upp också efter jobbet och så kilar vi in på Classe Olsson och tjackar en mixer! Eller rättare sagt jag ringer mamma och frågar om hon inte tycker att hennes barnbarn ska få en mixer i 7-månaders present så hans mamma kan göra massa god & nyttig mat till honom. Lilla mormor tycker givetvis att detta är en mycket bra idé. ;)
(Tack Mami!)

Nu är klockan 22.00 och mina ögon går i kors...Pontus har precis somnat och jag ska snart göra detsamma. Imorgon ska vi på 50-års kalas i Borgholm!

That's all for now. ..

1 kommentar:

Noelle sa...

Oh I totally know what youre going through. Mila did this for about two weeks during her most active teething period. She has finally been sleeping the whole night again for about 4 days now. Its so nice!!