torsdag 19 augusti 2010

Len som en bebisrumpa

Jag fick en ansiktsbehandling i present utav mina fina vänner Jeanette & Mimma som jag varit på idag, tusen tack tjejer! Det var mycket avkopplande och wow vilken skillnad det blev. Jag känner mig len och fräsch och huden är jättemjuk och len. Har haft en toppendag idag. Var på norra Öland och närmare bestämt Äreklinta med lilla familjen i förmiddags på lite utflykt, lunch i det gröna och ett litet hemligt bröllopsuppdrag. Sedan iväg på ansiktsbehandlingen efter det då och nu ska vi äta lite god middag. Tänkte avsluta kvällen med en powerwalk och sedan nån bra film i soffan. Imorgon är det sista dagen på jobbet och det känns jättesorgligt. Kommer sakna faktiskt. Fast jag ser fram emot en höst hemma med mina underbara ungar!

Inga kommentarer: