torsdag 3 juni 2010

Paus från bloggen

Nej, intresset för bloggen är fortfarande svalt. Jag hinner inte, orkar inte, känner inte för det.
Det är så mycket på G hela tiden och allt går i 280 km i timmen. Jag är sjukt trött just nu och det känns som både kropp och själ skriker efter någon form av semester...sömn?
Tar en paus från bloggen ett tag och kommer tillbaka när jag har motivation.
Tar nog faktiskt en paus från datorn överhuvudtaget då jag ofta känner att jag "flyr" hit och fastnar. Hej på ett tag, ses snart igen. Njut av solen, det gör vi för fulla muggar!

1 kommentar:

Linda sa...

Njut av solen, barnen, kärleken, familjen och livet.

Jag känner detsamma rätt ofta och då ska man helt enkelt bara skita i datorn, precis som du gör. Jag väntar med spänning på bättre bloggningstider men tills dess, MÅ BRA :)

Kramar