onsdag 22 april 2009

Sanity Lost, Sweden Rock & ny mini :)


Vi spenderade hela helgen som var i inspelningsstudion med bandet. Vi har spelat in tre nya och sjukt tunga låtar, så i Maj (mitten) kommer vår splitter nya singel/EP "Sanity Lost"!
Kolla in reportaget som är i Östran idag http://www.ostran.se/nyheter/kalmar/fall_into_oblivion_till_sweden_rock
Vi kommer alltså lira på Sweden Rock i sommar :) Wonderful.

Och så nästa scoop...
(för er som inte redan vet)
Då kommer jag vara gravid i vecka 20 ungefär :)
Hihi. Jajjemän, Pontus ska bli storebror :D

Jag befinner mig altså i graviditetsvecka 13. Magen är redan hyffsat stor och jag mår fortafarande illa och är supertrött. Men jag är glad :) Den lille är beräkna att komma till oss den 1 November. Hoppas dock på att den har lite bråttom och kanske åtmnistone kommer den 31 oktober ;) Så barnen får varsin månad! :) Annars blir det ju bevisligen jäkla bra ungar i November så... I'm happy with whatever! Har precis lämnat av Pontus på dagis och han blev jätte jätte jätteledsen när jag gick. han är inne i en väligt mammig period. Kan knappt gå på toa innnan man hör någon ropa mamma! Det är lite mysigt och man känner sig uppskattad men det är rent praktiskt ingen höjdare och det är fruktanvärt tärande att lämna honom när han har sådan separationsångest! Huva. :( Ska inte jobba idag (tyvärr) men ska plugga massor samt åka till boendet jag fått vik på i sommar för att få mittt nya schema. Det är dagens agenda.
Over and out!

Inga kommentarer: