onsdag 2 juli 2008

Jag längtar!

Åh, vad jag längtar till Fredag. Jag och Johan har fått en present av Anita (svärmor) Vi ska få gå på bio samt ut och äta och hon ska vara barnvakt hela kvällen samt natten! Det blir första gången vi lämnar bort Pontus över natten så det är lite nervöst! Men med tanke på att Anitas jobb till stor del går ut på att passa bebisar nattetid. (hon är barnmorska) och att hon dessutom har fantastisk bra hand med Pontus så känns det ändå ganska tryggt. Pontus tokgillar sin Farmor och Farfar, så det ska nog gå bra. Det är verkligen välbehövligt att få komma iväg själva såhär. Helt underbart ska det bli. Vi ska ta en sväng på krogen också på min begäran hehe, it's been a huge fuckin while om man säger så. Jag behöver känna lite utelivspuls. Så nice det ska bli att får klä upp sig lite med. Och film och god mat! Underbart! Vi ska se Prins Caspian och så har vi bokat bord på nya Ernesto Trattoria. Jag Längtar!Gud, vilket underbart väder det är förresten. Nu gäller det att njuta så nu tänker jag inte sitta här framför laptopen och uggla, nu ska jag ut och lapa sol!



Rosenbuskarna ute på gården. Vackra.

1 kommentar:

DeadUntilDark sa...

Vilken jättesnäll svärmor du har! :) Det kommer säker gå hur bra som helst. Det är ju vi mammor som har en tendens att vara lite löjliga annars *talar av egen erfarenhet*. Jag har inte vågat lämna Dev över natten ännu, men snart så blir det nog dags för det :) Hoppas ni får en alldeles underbar fredag!